woensdag 16 september 2015

EVENT: The Borrel by Goldie Herentals



NL:  Als blogger vind ik het belangrijk dat mijn outfits een mix en match zijn van goedkopere en duurdere stuks. Mijn duurdere en kwalitatievere stuks komen vaak van bij de Goldie winkels in Herentals en Hasselt, zie bijvoorbeeld het Ted Baker kleedje uit de outfit post van gisteren. Daarnaast verkoopt Goldie ook veel Italiaanse merken zoals Atos Lombardini, Patrizia Pepe en Elisabetta Franchi. Je raadt het al: bij elk bezoekje vind ik veel te veel mooie dingen.

Aan het begin van elk modeseizoen organiseert Goldie Herentals een modeshow waarop ze hun nieuwe collectie voorstellen. Ook deze keer was ik weer erg onder de indruk. Hieronder vind je enkele van mijn favoriete looks.

ENG: Being a blogger it's important to mix cheaper and more expensive items in one outfit. When I buy something more expensive and more qualitative clothing piece, they are often bought at the Goldie stores in Herentals and Hasselt, like the Ted Baker dress I'm wearing in yesterday's blog post. Goldie sells some of my favourite brands as well, such as Atos Lombardini, Patrizia Pepe and Elisabetta Franchi. You already guessed it: during every visit I discover some gorgeous items.

At the beginning of each fashion season Goldie Herentals organises a fashion show in which the new collection is shown. Again I was super impressed about what they've got to offer. Below you see some of my favourite looks.









13 opmerkingen:

  1. Really love your outfits ! xo
    Can we follow each other ? Let me know on my blog and I will follow back immediately xo

    BLOG | GorisHelena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kledingstukken ik begrijp goed dat je elke keer wat leuks ziet ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love these looks, that green dress is amazing. Great post!
    xo Kiki
    http://colormekiki.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Everybody looks so beautiful and stylish! Thanks for sharing!

    Natalia | Lindifique

    BeantwoordenVerwijderen