zondag 13 september 2015

OUTFIT: First day in Sicily





NL: Joepie, eindelijk heb ik tijd gevonden om mijn foto's van SiciliĆ« te bewerken. Ik was 3,5 dag in SiciliĆ« en deze korte trip stond vooral in het teken van even tot rust komen. De eerste dag hebben we dan ook lekker op het strand liggen zonnen. Dit zie je dan ook terug in mijn tintje op deze foto's ;-) De luipaard broek en het oranje topje hebben jullie natuurlijk al beide apart zien voorbij komen op de blog maar deze combinatie vind ik persoonlijk ook erg geslaagd. 

ENG: Yeah, I finally found some time to edit the pictures of Sicily. I was 3,5 days in Sicily and I mainly wanted to rest a bit after a very busy summer. The first day we went to the beach to enjoy the sun. You probably notice this in my complexion in these pictures ;-) I have shown both the leopard pants and the orange top before on the blog but in separate outfit posts. Personally I think they go together as well.

Q: How do you feel about my outfit?








I'm wearing:

top: H&M // pants: Zara // slippers: Havianas // bag: Patrizia Pepe // watch: Michael Kors // bracelets: Michael Kors and H&M // rings: Primark // earrings: H&M

14 opmerkingen:

  1. Wat zie je er lekker bruin uit lieverd!!! Oranje staat je ook erg mooi en super leuk gecombineerd met je broek. Love it
    Winkelse vandaag
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous style!
    Have a nice week-end!
    Photographe Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely outfit and what incredible scenery behind you! I have never been to Sicily but the view looks incredible and it is on my list of places to go!

    Rae | Love from Berlin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, de combinatie van deze items is echt heel erg tof! Gaaf bij elkaar gevonden. En wat een mooie foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! & Mooie juwelen heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! ik heb dezelfde broek haha! :D een blijvertje wel!

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Nena! ja haha ik heb de broek al zoveel aangehad!

      Verwijderen