donderdag 24 september 2015

OUTFIT: Minimal fashion





NL: Een tijdje geleden ging ik naar de Primark opening in Gent. Mijn missie: een aantal broeken aankopen. Daar scoorde ik ook dit geklede exemplaar. Ook het  tasje komt van de Primark en vond ik perfect matchen met de broek! Op zondagen kleed ik me graag ietsjes chiquer dan door de week en deze outfit is daar het resultaat van. 

ENG: A while ago I attended the opening of the new Primark shop in Ghent. My mission: finding a few pair of pants. I scored this dressy pair of pants amongst others. The bag is from Primark as well and matches perfectly with the pants! On Sundays I like to dress up a little bit fancier than on a normal week day and this outfit is the result. 

Q: How do you feel about my outfit?








I'm wearing:

shirt: H&M // pants: Primark // heels: Voltan // bag: Primark // earrings: H&M // watch: Michael Kors

20 opmerkingen:

  1. Oh echt een hele mooie combi! :) Je zou niet zeggen dat die broek en dat tasje uit Primark komt! Zo'n zwart-wit combinatie staat je goed!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gecombineerd! Je zou inderdaad niet zeggen dat het bij de Primark wegkomt!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YASSS dit soort broeken staat je echt goed.. Zeker vaker doen.. Ik ben fan.. Plus super leuk gecombineerd en zeker chique.. Alles is gewoon een match: shirt, tas, broek, schoenen. Big yes girl
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, een outfitpost! ♥
    Erg gave oorbellen, en rest van de outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love black and white! Especially with a sporty twist. So chic, Karen!

    JOURNAL OF STYLE / BLOGLOVIN

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Minimal fashion for the win! I love your pants!

    May | THE MAYDEN

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Minimal kan jij goed hebben :D en omg wat vind ik je tas ge-wel-dig!!

    BeantwoordenVerwijderen