woensdag 16 december 2015

Shoplog #37

Dit weekend ging ik met mijn ouders de kerstmarkt in Keulen bezoeken. Wacht.... laat me mezelf corrigeren. Elk jaar gebruik ik de kerstmarkten als excuus om mijn ouders te overtuigen richting Duitsland te rijden. In realiteit spendeer ik maximum een halfuur tussen de kraampjes en de rest van de dag ga ik lekker eten en shoppen in de gewone winkels. Voor diegene die nog nooit naar Keulen geweest zijn: deze stad biedt een ruim aanbod van modeketens tot luxewinkels. Hieronder zien  jullie wat ik gekocht heb.

This weekend I convinced my parents to go to the Christmas market in Cologne. Wait... let me correct myself. Each year I use the Christmas markets as an excuse to push my parents to go to Germany. In reality I only spend about half an hour between the stands and the rest of the day I enjoyed some delicious food and shopping at the regular stores. For those who've never been to Cologne: the city offers a wide range of fashion chain stores to very luxurious brands. Below you can discover the items I bought. 


Shirt H&M

Ik was al lang op zoek naar het perfecte coltruitje en een echte fashionista kan toch nooit weerstaan aan streepjes. 

I have been looking for the perfect turtle neck shirt like forever and a real  fashionista can never resist some stripes. 

Michael Kors handbag

Keulen heeft een Michael Kors flagship store en onze Duitse buren bieden ook al eerder solden aan. Dit mooie exemplaar kocht ik dan ook met 50% korting. Als zelfs mijn papa zegt: "Koop deze handtas maar meteen want anders is hij weg.", dan weet je dat het goed zit. 

Cologne has a Michael Kors flagship store and our German neighbours already offer some sale reductions. This gorgeous bag came with a 50% reduction. When my dad says: " Buy this bag right away because otherwise it might be gone", you know it's a keeper. 


Primark T-shirt and sweat pants

Het moment dat je door de Primark wandelt en een Star Wars corner spot. Do I need to say more!?

The moment you walk through a Primark store and spot a Star Wars corner. Do I need to say more!?


40 opmerkingen:

  1. Haha die opmerking van je vader, zalig! Mooi tasje hoor! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, goed geshopt! Ik denk dat ik ook eens tot in Duitsland moet rijden :D

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De coltrui is echt leuk! Ik zoek ook nog zo'n truitje :) En wauw 50% korting bij Michael Kors <3 dan zou ik hem ook sowieso meenemen~

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke shoplog!
    die star wars outfit is zo funny

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie shoplog, vooral de handtas. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang geleden dat ik in Keulen ben geweest, maar echt een geweldige shopstad, en de kerstmarkt is er ook echt heeel leuk en sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha goed excuus! zou ik ook doen.. Je tas en je coltrui zijn echt leuk.. Ben benieuwd hoe hij je staat.. En heerlijk die opmerking van je vader ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I want to go on Christmas shopping too with my cousins. I love the bag! It's so cute <333

    Have a beautiful day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh i absolutely love this :) have an amazing day!

    mfashionfreak♥blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning selection!
    Have a nice evening!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice selection dear,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'm so happy that I can find in Hasselt every brand that you mentioned :-)
    http://www.alinabefu.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I really love the bag, I own the very similar one, I bought it in 2013.Hope you enjoyed coming to the Christmas markets!

    Check out my latest article on www.ndudlagirl.blogspot.com
    talking about how to wear black on black!
    xx, Nataliya

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is a lovely shoplog Karen. I followed you on lookbook and bloglovin lets connect and follow me as well <33

    Comfy Christmas X Banggood Wishlist ~ Styleccentric Fashion' | BLOGLOVIN

    XOXO Alyssa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice selection dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Everything you picked is so so nice! I especially love the bag, such a great colour :) Have a great weekend!

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nice pieces!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.ro
    https://www.facebook.com/pinkporcelaindoll/

    BeantwoordenVerwijderen