woensdag 11 mei 2016

OUTFIT: Catch-up





NL: De afgelopen week was ik een beetje aanwezig op de blog. Dit heeft een goede reden: ik was enkele dagen in Nederland om live de Giro D'Italia te volgen. Als jullie mij op Instagram of Snapchat (@karenliesens) volgen, zullen jullie wel gezien hebben dat ik een grote wielerfan ben. Ik heb echt genoten van enkele dagen weg en het mooie weer. 

Deze week zal ik weer proberen terug meer te posten op de blog. Hou me zeker ook in de gaten op mijn andere sociale kanalen want ik ga ook naar een event van Unilever. Zo nu zijn jullie weer helemaal up-to-date. Wat vinden jullie trouwens van deze outfit?

ENG: The past week I was absent from the blog with reason though : I spent a few days in the Netherlands to watch the Giro D'Italia live. If you follow me on Instagram or Snapchat (@karenliesens) you might have already noticed that I'm a huge cycling fan. I really enjoyed these few days off and the gorgeous weather. 

I will try to post more  this week. You should also keep an eye on my social media because I'm attending an Unilever event. Now you are up-to-date again with my life. BTW: Do you like my outfit? 









I'M WEARING:

top: H&M // skirt: H&M // bag: Louis Vuitton // heels: Peter Kaiser by Zalando // sunglasses: H&M // watch: Michael Kors // bracelet: My Jewellery // earrings: H&M 

9 opmerkingen:

  1. Ik heb je wielertour gevolgd op snap.. Helemaal leuk.. En leuke look babe, combinatie met wit en roze is super.. staat je goed
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke combinatie!
    die rok is echt geweldig leuk

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm inlove with your top!! It complements well with the overall outfit giving a fresh look ♥

    xoxo
    www.anythingrad.com

    BeantwoordenVerwijderen