donderdag 30 juni 2016

OUTFIT: June recap


NL: Juli staat voor de deur en dat betekent dat jullie weer een overzicht van mijn outfits voorgeschoteld krijgen. Juni stond in het teken van mijn vakantie aan de Côte D'Azur en natuurlijk het EK voetbal. Dat zien jullie ook grotendeels terug in de outfits van deze maand. Dit weekend trek ik weer naar Frankrijk om er enkele dagen Tour de France mee te pikken. Moest wielrennen jullie interesseren, kunnen jullie me altijd volgen op Snapchat @karenliesens. Laten jullie ook nog even in de comments weten welke outfit jullie favoriet is en waarom?

ENG: I can hear July knocking on the door already and that means outfit recap time as well. June was the month in which I visited the Côte D'Azur and of course there was also the European Championships football. Both things are included in my outfits. This weekend I'm heading to France again for a few days of le Tour. If you are interested in cycling as well, please follow me on Snapchat @karenliesens. Can you guys please leave a comment with your favourite outfit and your motivation?





OUTFIT 3: Multiple prints






OUTFIT 6: Striped top crop


OUTFIT 7: Honesty


OUTFIT 8 : Midnight blue


OUTFIT 9: Lace-Up bodysuit


OUTFIT 10: Go Belgium


15 opmerkingen:

  1. Love all the outfits! Especially number 5 the skirts looks so pretty! :)
    http://isafashionebella.blogspot.com Isabella x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfits allemaal, staat je goed!
    Liefs,
    Yara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om alle verschillende outfits te zien! Ik zie lekker veel vrolijke kleurtjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice looks!

    thedaydreamings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik reageer eigenlijk nooit, maar bekijk je outfitposts altijd wel met veel plezier! Mijn favoriet in dit lijstje is nummer 5, ben echt fan van dat rokje en de combinatie met dat bloesje is perfect :) veel plezier in Frankrijk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien! Je draag echt vaak lekkere vrolijke kleurtjes love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer hele mooie en verschillende looks gedeeld, maar nummer 9 springt er voor mij echt uit.. Lekker sexy ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zóveel leuke outfits op een rijtje..!

    BeantwoordenVerwijderen