dinsdag 21 juni 2016

OUTFIT: Lace-up bodysuit


NL: De lace-up bodysuit is één van dit it-items voor dit seizoen. Als ik andere meiden er mee zag rond lopen, dacht ik altijd van: wow, dat meisje moet toch veel zelfvertrouwen hebben. En na twee avonden in mijn bodysuit, besef ik dat je wel tegen veel opmerkingen en bekijks moet kunnen. 

De eerste keer droeg ik mijn bodysuit tijdens een avondje uit eten op vakantie met mijn ouders. Misschien niet de meest perfecte gelegenheid maar ik wou toch de test doen. Mijn vader vond het vreselijk om zijn dochter hierin te zien ;-) De tweede keer was voor een avondje uit in Hasselt, ook nu konden mannen niet stoppen met vragen te stellen. Daarom sta ik een beetje twijfelachtig om de bodysuit weer aan te doen. Wat vinden jullie? Bij welke gelegenheid haal ik hem best weer uit de kast?

ENG: The lace-up bodysuit is one of those it-items for this season. Whenever I saw other girls wearing it, I always thought to myself: wow, that girl must definitely have a lot of confidence. And after two nights in my bodysuit, I realise that you have to be able to take quite some remarks and attention. 

The first time I wore my bodysuit for dinner with my parents during out holiday. Maybe not the perfect occasion but I wanted to do the test anyway. My father hated seeing my in a clothing piece like this ;-) The second time was during a night out in Hasselt, again men couldn't stop asking questions about my bodysuit. I was so annoyed by the end of the night that I'm seriously doubting to wear it again. What do you guys think? Which occasion would be better suited to wear the bodysuit again?









I'M WEARING

bodysuit: H&M // skirt: Zara // shoes: Aldo by Zalando // bag: Pinko // bracelet: Atos Lombardini // watch: Michael Kors // ring: Just Cavalli

19 opmerkingen:

  1. Adorei o look, a bolsa foi minha preferida.
    Beijos

    www.blogueiramineira.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal fan van deze bodysuit, maar begrijp ook wel de reacties van anderen. Ik merk vaak dat veel mensen 'oogkleppen' hebben opstaan als het op mode en de laatste trends aankomt. Je moet gewoon dragen waar je je goed in voelt, als zou ik het nu wel niet aandoen op een familiefeestje ofzo :)
    X, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eline! Haha dat was ik niet van plan hoor ;-)

      Verwijderen
  3. Lovely post, dear. Have a great day

    Unique wooden clutch brand
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/zhu-studio-wooden-clutch-book.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zal wel wezen dat ze naar u kijken, ge ziet er super goed uit daarin!! :D bij mij zou dat voor gene meter staan!

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey! Als je je er goed ik voelt, is dat het allerbelangrijkste. Ik denk als je de body combineert met een zwarte of grijze rok, het meteen een 'low profile' effect heeft. Het rood zal ook uitdagender staan :)
    Lekker met uitgaan aan doen! Dan is een beetje bekijks wel zo gezellig toch?

    Liefs Sabine
    Sofarsosabine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Babe ik vind het je heel erg sexy staan. Ik snap de reacties maar gewoon "schijt" aan hebben.. Het is niets voor je naar je werk maar met uitgaan kan t zeker gewoon goed combineren zoals met deze knal kleurige rok. Beetje aandacht is altijd leuk ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw deze combo staat u echt wel goed ze
    maar gij staat zo geweldig me dergelijke rokken he

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie outfit en prachtige rok!
    Bezoek zeker eens mijn mode inspiratie blog: tfmbe.blogspot.com
    Bedankt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie! Wat zie je er gaaf uit:-)
    Ik vind je zwarte top heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen