zondag 12 juni 2016

OUTFIT: Striped Crop Top


NL: Crop tops zijn één van die kledingstukken die de laatste seizoenen in de mode zijn gekomen. Persoonlijk heb ik een haat- liefdesverhouding ermee. Ik vind crop tops heel mooi en sexy maar moet toch een beetje opletten hoe ik het combineer met mijn figuur. Meestal ga ik voor een hoge rok zodat mijn buik toch bedekt blijft. Hebben jullie ook zo van die kledingstukken die wat moeilijker zijn voor jullie figuur?

ENG: Crop tops are one of those clothing pieces which have really been in style the past few seasons. Personally I have a love- hate relationship with them. I think crop tops are definitely very pretty and sexy but I have to look how I combine them keeping  my figure in mind. Usually I opt for a skirt covering my waistline zo my tummy is covered up. Do you have a clothing piece which is hard to wear with your figure?








I'M WEARING

crop top: Zara // skirt: Zara // bag: Copines store // lace-up heels: Topshop by Zalando // bracelet: Atos Lombardini // necklace: H&M // watch: Michael Kors // ring: Just Cavalli

17 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zo'n soort setje maar ik vind hem niet zo fijn. Je rok vind ik wel echt super! -x-

    www.marushilifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Ik vind gestreepte shirts heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awel ik vind het u echt heel goed staan, mooi gecombineerd en het doet uw figuur zelfs goed ! ^^

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige outfit!
    Ikzelf vind croptops ook erg mooi, maar vind ze vaak nogal bloot aanvoelen. Als je ze op deze manier combineert, staat het super!
    X, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele toffe look.. En vind het super goed dat je het gewoon deelt.. Je figuur komt heel mooi uit zo, dikke plus punt voor de rok.Love it
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit staat je echt wel beeldig! Niet te klagen over je figuur hoor! Ik vind dat je er echt super goed uitziet met deze look! Eentje die ik zelf ook zeker een keertje ga proberen ;)
    X, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eline! Het is niet echt klagen hoor ;-) maar soms moet ik gewoon wat extra opletten hoe ik bepaalde dingen draag!

      Verwijderen