zaterdag 28 maart 2015

Princess Late evening shopping SS15


Thursday night I was invited to Antwerp fashion paradise. Princess, one of Belgian's best known couture retailers, organised a late evening shopping event. I was presented at last year's event with Sofie Valkiers' Little Black Book presentation as highlight. This event was so much fun so I couldn't say no when my invitation arrived in the mailbox. 

This time around the attention was completely on the clothes with a fashion show including brands such as Michael Kors, Essentiel, Moschino, Valentino,.. Oh boy do I wish I got my salary twice a month ;-) The attendants could also participate in workshops from YSL beauty, Balmain hair, Dermatologica,.. and discover the vintage goodies from Labelcrush. Thank you Princess for this amazing evening! Below you can see some looks from the fashion show.

PS: Sorry for the crappy Iphone picture quality but my SD card got damaged right before this event and I didn't have time to replace it :(

NL: Donderdagavond was ik uitgenodigd in het modeparadijs van Antwerpen. Princess, één van Belgisch bekendste couture retailers, organiseerde een shoppingavond. Ik was vorig jaar aanwezig bij het evenement dat in het teken stond van de lancering van Sofie Valkiers! Little Black Book. Dit evenement was zo gezellig dus ik twijfelde geen seconde toen mijn uitnodiging voor dit jaar binnen kwam in de mailbox.

Deze keer draaide het volledig om de nieuwe collectie, die werd getoond in een modeshow, met merken zoals Michael Kors, Essentiel, Moschino, Valentino,... Wat zou ik toch graag tweemaal per maand mijn loon ontvangen ;-) De aanwezigen konden deelnemen aan workshops van YSL beauty, Balmain haar, Dermatologica,... en de vintage goederen van Labelcrush ontdekken. Bedankt aan Princess voor deze geweldige avond! Hieronder zien jullie enkele looks uit de modeshow.

PS: Sorry voor de slechte Iphone fotokwaliteit maar mijn SD kaart geraakt net voor dit evenement beschadigd en ik had geen tijd om het te vervangen :(

Q: Which look is your favourite?






10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk event! Ik had je foto op Instagram gezien en besloot meteen je blogpost te bekijken voor meer foto's! :-)
    Die kleedjes en rokjes geven me nog meer dat zomergevoel, mooie collecties! x Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Dat linkse onderaan vind ik echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You always go to such cool events, lucky you :)

    See you Karen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i loved all the looks it's amazing :)

    http://beautytempts.blogspot.in/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. All looks are stunning!
    Have a nice day!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    BeantwoordenVerwijderen