woensdag 8 juni 2016

OUTFIT: May recap



De koffers zijn leeggemaakt, het zand is uit mijn schoenen en alle kleren zijn terug gewassen. De mooie tijd van vakantie zit er helaas weer op. Nu ik even tijd heb om te bekomen, besef ik net dat jullie van mij nog een overzicht van mijn outfits uit de maand mei tegoed hebben. 

Maar deze blogpost dient niet enkel om terug te blikken maar ook om al eens vooruit te kijken. Er staan een heleboel leuke events op de agenda deze maand en het beloofd heel erg druk te worden. Als je een blik achter de schermen wilt, kan je mij volgen op Snapchat of Instagram door op de gebruikersnaam karenliesens te zoeken. Laten jullie mij ook nog even weten welke outfit jouw favoriet is? 

The luggage has been unpacked, the sand has been removed from my shoes and my clothes have been washed. The beautiful times from my holiday are now mere memories. Now I have some time to regroup, I finally release I still own you a recap of my May outfits.

This blogpost doesn't only serve as a flashback but also to look forward. A lot of fun events are on the agenda this month and promises to be very busy. If you want to follow me, look up the username karenliesens on Snapchat and Instagram. Can you please leave a comment as well informing me which is your favourite outfit?

OUTFIT 1: Catch-up


OUTFIT 2: Scapa flats






OUTFIT 5: A-line skirt


OUTFIT 6: Rainy Nice


12 opmerkingen:

  1. Leuk om zo allemaal te zien! Mijn favorieten zijn de eerste en de laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfits allemaal! Ze staan je super, vooral het oranje jurkje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke looks babe.. Ik kan echt niet kiezen maar de laatste vind ik erg tof
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke outfits!
    ik had er een paar gemist in mei, dus fijn deze recap
    de laatste is wel mijn favoriet!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben fan van de scapa flats outfit.. Leuke broek die je daar draagt!

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke oufits Karen,nr 6 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen